Obec Skrýchov u Malšic

Povinné informace

1) Oficiální název

Obec Skrýchov u Malšic

2) Důvod a způsob založení

Obec Skrýchov u Malšic vznikla jako územní samosprávná jednotka v souladu s § 1 a § 2 zákona č. 367/1990 Sb. o obcích a dle § 4 tohoto zákona vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající, tedy je právnickou osobou ve smyslu § 18 odst. 2 písm. c/ zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, a to právnickou osobou s plnou právní subjektivitou.

Posláním subjektu Obec Skrýchov u Malšic je zajištění veřejné správy na svém území, případně výkon státní správy v územním obvodu, za podmínek stanovených zákony (zejména hlava sedmá Ústavy ČR a § 35-66 zák. č. 128/2000 Sb v platném znění o obcích).
 

3) Organizační struktura

Obec Skrýchov u Malšic má volené Zastupitelstvo obce, starostu a místostarostu. Zastupitelstvo obce zřídilo výbory finanční a kontrolní.

4) Kontaktní spojení

4.1. Kontaktní adresa povinného subjektu určená adresa k doručování poštovních zásilek:

Obec Skrýchov u Malšic

Skrýchov u Malšic 33

39175  Malšice

Telefon: 607 150 706
Fax:

E-mail: obec@skrychov.cz
Www: www.skrychov.cz
ID DS: fbiedzz
E-podatelna: podrobnosti o e-podatelně

Další kontaktní údaje

4.2. Adresy úřadoven:

Obec Skrýchov u Malšic

Skrýchov u Malšic 33

39175  Malšice

4.3. Úřední hodiny

Pondělí:
Úterý:
Středa:
Čtvrtek:
Pátek: 17:30- 18:30
Sobota:
Neděle:

4. 4. Telefonní čísla

Telefonní čísla

4. 5. Čísla faxu

Telefonní čísla

4. 6. Elektronická adresa oficiálních internetových stránek

www.skrychov.cz

4. 7. Elektronická adresa všech elektronických podatelen

E - podatelna

4. 8. Další elektronické adresy povinného subjektu

Další elektronické adresy

5) Případné platby můžete poukázat

Bankovní spojení pro všechny v úvahu připadající platby od veřejnosti.

Číslo účtu: 24229301/0100
Banka:  Komerční banka
 

6) IČ

Identifikační číslo organizace (IČ): 00582433

7) DIČ

Daňové identifikační číslo (DIČ): Nejsme plátci

8) Seznamy hlavních dokumentů

8.1. Seznamy hlavních dokumentů

             -  Seznamy hlavních dokumentů najdete na naší úřední desce

8.2. Rozpočet

             - Údaje o schváleném i upraveném rozpočtu a zveřejnění výkazů za uplynulý rok

9) Žádosti o informace

Pro získání potřebných informací kontaktujte úřad obce nebo e-podatelnu .

10) Příjem žádostí a dalších podání

Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím je možno podat:

  • Písemně
  • Osobně
  • E-mailem
  • Elektronickým podáním
  • Telefonicky

Kontakty na úřad včetně úředních hodin.

11) Opravné prostředky

Odvolání:

  • Proti rozhodnutí obce o odmítnutí žádosti lze podat odvolání.
  • Obec předloží odvolání spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení odvolání.
  • Nadřízený orgán rozhodne o odvolání do 15 dnů ode dne předložení odvolání obcí. Lhůta pro rozhodnutí o rozkladu je 15 pracovních dnů ode dne doručení rozkladu obci. Lhůtu nelze prodloužit.
  • Při soudním přezkumu rozhodnutí o odvolání na základě žaloby podle zvláštního právního předpisu soud přezkoumá, zda jsou dány důvody pro odmítnutí žádosti. Nejsou-li žádné důvody pro odmítnutí žádosti, soud zruší rozhodnutí o odvolání a rozhodnutí obce o odmítnutí žádosti a obci nařídí požadované informace poskytnout.

Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace

Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen „stížnost“) může podat žadatel:

  • který nesouhlasí s vyřízením žádosti odkazem na již zveřejněnou informaci, trvá na přímém poskytnutí informace a obec mu ji neposkytla
  • kterému po uplynutí lhůty 15 dnů, případně prodloužené lhůty 15 + 10 dnů nebyla poskytnuta informace, předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti
  • kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí
  • který nesouhlasí s výší úhrady za poskytnutí informace.


Stížnost lze podat písemně nebo ústně. Je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní obec písemný záznam.

Stížnost se podává u obce a to do 30 dnů ode dne:

  • doručení sdělení o již zveřejněné informaci
  • doručení sdělení, že požadované informace se nevztahují k působnosti obce (odložení žádosti)
  • oznámení o výši úhrady za informace před jejich poskytnutím
  • uplynutí lhůty pro poskytnutí informace (15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění), případně prodloužení lhůty o 10 dní ze závažných důvodů.

O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.

Obec předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
 

12) Formuláře

Formuláře ke stažení najdete na stránkách Ministerstva vnitra ČR nebo osobně na úřadu .

13) Návody pro řešení nejrůznějších životních situací

Návody pro řešení běžných životních situací včetně potřebných formulářů, nebo jejich vzorů, naleznete především na stránkách portálu veřejné správy České republiky.

O informace pro řešení životních situací můžete požádat na místním úřadu , osobně nebo elektronicky.

Místní životní situace jsou řešeny především obecními vyhláškami a zprávami pro občany, zveřejněnými na úřední desce .

14) Nejdůležitější předpisy

14. 1. Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž Obec Skrýchov u Malšic jedná:

Ústava České republiky (ústavní zákon č. 1/1993 Sb.)
Listina základních práv a svobod (usnesení č. 2/1993 Sb.)


Mezi nejdůležitější předpisy, podle nichž obec jedná a rozhoduje, patří především následující zákonné normy v platném znění včetně pozdějších změn a doplňků:

  • zák. č. 128/2000 Sb. o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 152/1994 Sb. o volbách do zastupitelstev v obcích, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 500/2004 Sb. správní řád, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 200/1990 Sb. o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 301/2004 Sb. o matrikách, ve znění pozdějších předpisů
  • prováděcí vyhláška č. 207/2001 k zákonu o matrikách
  • vyhl. 326/2000 sb. Vyhláška Ministerstva vnitra o způsobu označování ulic a ostatních veřejných prostranství názvy, o způsobu použití a umístění čísel k označení budov, o náležitostech ohlášení o přečíslování budov a o postupu a oznamování přidělení čísel a dokladech potřebných k přidělení čísel
  • zák. č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů (zákon o evidenci obyvatel), ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 133/1985 Sb. o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 84/1990 Sb. o právu shromažďovacím, ve znění pozdějších předpisů
  • nař. vlády 343/2000 Sb., kterým se zrušují nařízení vlády č. 475/1990 Sb., kterým se určují pověřené obecní úřady, ve znění nařízení vlády č. 315/1995 Sb., a nařízení vlády č. 82/1992 Sb., kterým se určují další pověřené obecní úřady
  • zák. č. 561/2004 Sb. o předškolním, základním středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 576/1990 Sb. o pravidlech hospodaření s rozpočtovými prostředky, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 455/1991 o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 563/1991 Sb. o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 114/1992 Sb. o ochraně přírody a krajiny, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 143/1992 Sb. o platu a odměně za pracovní pohotovost v rozpočtových a některých dalších organizacích a orgánech, ve znění pozdějších předpisů
  • nař. vlády 37/2003 Sb. o odměnách za výkon funkce členům zastupitelstev
  • zák. č. 280/2009 Sb. daňový řád, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 338/1992 Sb. o dani z nemovitostí, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 634/2004 Sb. o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 273/2008 Sb. o dani z nemovitostí, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 21/2006 Sb. o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů (zákon o ověřování)
  • zák. č. 111/1994 Sb. o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů
  • vyhl. MV č. 231/1996 Sb., kterou se stanoví paušální částka nákladů řízení o přestupcích
  • zákoník práce č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 148/1998 Sb. o ochraně utajovaných skutečností, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 301/2000 Sb. o matrikách, ve znění pozdějších předpisů
  • Prováděcí vyhláška č. 207/2001 k zákonu o matrikách
  • zák. č. 185/2001 Sb. o odpadech, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. 513/1991 Sb. – Obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
  • nař. vlády č. 364/1999 Sb. o součinnosti orgánů státní správy s obcemi
  • zák. č. 365/2000 Sb. o informačních systémech veřejné správy, ve znění pozdějších předpisů
  • zák. č. 227/2000 Sb. o elektronickém podpisu, ve znění pozdějších předpisů
  • zákon o obchodních korporacích č.90/2012 Sb.

14. 2. Přehled právních předpisů vydaných v rámci věcné působnosti povinného subjektu:

vyhlášky a nařízeními.

Další odkazy, kde je možné získat potřebné informace o zákonných normách:

  • Vláda ČR s odkazy na jednotlivá ministerstva www.vlada.cz.
  • Úplné znění zákonů lze získat na adrese.

15) Sazebník úhrad za poskytování informací

15. 1. Sazebník úhrad za poskytování informací povinným subjektem

Obec Skrýchov u Malšic je oprávněno žádat v souvislosti s poskytováním informací úhradu ve výši nákladů spojených s vyhledáváním informací, pořízením kopií, opatřením technických nosičů dat a s odesláním informací, může rovněž podmínit vydání informací zaplacením úhrady nebo zálohy.

 

 
Náklady spojené s mimořádně rozsáhlým vyhledáním informací Hodinové sazby odvozené z nákladů na platy, příp. mzdy a ostatní osobní náklady, spojené s mimořádně rozsáhlým vyhledáním informací
materiálové náklady pořízení kopií v závislosti na druhu kopie, použité technologii kopírování a způsobu pořízení
náklady na technické nosiče dat dle aktuálních cen technických nosičů dat
odeslání informací žadateli
  • odeslání informace e-mailem – poměrná částka za dobu odesílání informace dle podmínek poskytovatele služeb
  • balné (paušální sazba)
  • poštovné dle aktuálního ceníku
  • telefonní poplatky (vč. faxu) dle aktuálního ceníku poskytovatele služeb
práce s archiváliemi dle ceníku služeb a úkonů SN ČR
   

  • Ceny, uvedené v sazebníku, se nevztahují na vydávání stejnopisů, opisů, fotokopií a výpisů z úředních spisů, za což jsou vybírány správní poplatky dle položky 3 sazebníku správních poplatků, který tvoří přílohu zákona č. 368/1992 Sb. o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů.
  • Bude-li obec požadovat za poskytnutí informací úhradu, oznámí tuto skutečnost písemně žadateli před poskytnutím informace.
  • Poskytnutí informace je podmíněno zaplacením požadované úhrady. Pokud žadatel do 60 dnů ode dne oznámení výše požadované úhrady úhradu nezaplatí, obec žádost odloží. Po dobu vyřizování stížnosti proti výši požadované úhrady lhůta neběží.
  • Výsledná cena za poskytnutí informace je součtem dílčích cen, uvedených v sazebníku.

15. 2. Usnesení o výši úhrad vydaná podle § 16a odst. 7 zákona v případě orgánu o výši úhrad odvolání nebo stížnosti. za poskytnutí informací

Zatím nevydána.

16) Licenční smlouvy:

16.1. Vzory licenčních smluv

Licence nebyly poskytnuty.

16. 2. Licenční smlouvy upravující výhradní licence

Výhradní licence nebyly poskytnuty.

17) Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999Sb.

Výroční zprávy za předchozí roky jsou zveřejněny v samostatné sekci .

18) Seznam organizací

Seznam všech rozpočtových, příspěvkových, zřizovaných, řízených a jiných organizací, které jsou povinným subjektem zřízeny nebo jsou jakkoli pravidelně navázány na rozpočet povinného subjektu:

 

Pověřenec pro ochranu osobních údajů

Jméno: Tomáš Kaspřík

25.05.2019

Svátek slaví: Viola

Aktuality

Oznámení
Oznámení o době a místě konání voleb do Evropského parlamentu
více
Návrh ZÚ
Návrh Závěrečného účtu za rok 2018
více
Informace
Informace o poštu a sídle volebních okrsků
více
Veřejná vyhláška opatření obecné povahy
Veřejná vyhláška opatření obecné povahy
více
Oznámení o zveřejnění ZÚ TDO Lužnice
Oznámení o zveřejnění Závěrečného účtu TDO Lužnice
více
Oznámení o zasedání Zastupitelstva Jihočeského kraje
Oznámení o zasedání Zastupitelstva Jihočeského kraje
více
Stanovení minimálního počtu členů OVK
Stanovení minimálního počtu členů OVK pro volby do Evropského parlamentu
více
Výroční zpráva za rok 2018
více
Rozpočtové změny
Rozpočtové změny č. 12
více
Schválený rozpočet
Schválený rozpočet na rok 2019
více
Pozvánka
Pozvánka na zasedání Zastupitelstva Jihočeského kraje
více
Rozpočtové změny
Rozpočtové změny č. 11
více
Rozpočtové změny
Rozpočtové změny č. 10
více
Návrh SVR 2019 -2023
Návrh Střednědobého výhledu rozpočtu na rok 2019 -2023
více
Rozpočtové změny
Rozpočtové změny č. 9
více
Výsledky voleb
Výsledky voleb do ZO
více
Rozpočtové změny
Rozpočtové změny č. 8
více
Jmenování zapisovatele
Jmenování zapisovatele OVK
více
Informace
Informace o počtu a sídlech volebních okrsků pro volby do ZO
více
Rozpočtové změny
Rozpočtové změny č. 7
více
Stanovení minimálního počtu členů okrskové volební komise
Stanovení minimálního počtu členů okrskové volební komise
více
Volby do ZO
Potřebný počet podpisů na petici podporující kandidaturu
více
Volby do ZO
Počet členů zastupitelstva na příští volební období
více
Rozpočtové změny č. 6
Rozpočtové změny č. 6
více
Rozpočtové změny č. 5
Rozpočtové změny č. 5
více
Schválený ZÚ 2017
Schválený ZÚ 2017
více
Oznámení
Oznámení o jmenování pověřence pro ochranu osobních údajů
více
Rozpočtové změny č. 4
Rozpočtové změny č. 4
více
Rozpočtové změny
Rozpočtové změny č. 3
více
Schválený SVR
Schválený SVR na rok 2019 -2023
více
Pozvánka
Pozvánka na veřejné zasedání ZO
více
Rozpočtové změny
Rozpočtové změny č. 2
více
Rozpočtové změny
Rozpočtové změny č. 1
více
Výroční zpráva za rok 2016
více
Výroční zpráva za rok 2017
více
Protokol
Protokol MV
více
Informace
Informace o době a místě konání voleb

Veřejná vyhláška - opatření obecní povahy
Veřejná vyhláška - opatření obecní povahy

Oznámení o konání zastupitelstva JK
Oznámení o konání zastupitelstva Jihočeského kraje

Nedostatečně určitě identifikovaní vlastníci
Nedostatečně určitě identifikovaní vlastníci

Informace o počtu a sídle
Informace o počtu a sídle volebních okrsků

Stanovení min.počtu členů OVK
Stanovení min.počtu členů OVK

Zápis ze zasedání ZO
Zápis ze zasedání ZO dne 18.8.2017

Obecně závazná vyhláška č.3/2017

Rozpočtové změny
Rozpočtové změny č.5

Rozpočtové změny
Rozpočtové změny č. 4

Schválený SVR
Schválený SVR 2017 -2019

Zápis ze zasedání ZO
Zápis ze zasedání ZO dne 28.6.2017

Schválený závěrečný účet
Schválený závěrečný účet za rok 2016

rozpočtové změny
Rozpočtové změny č.3

Rozpočtové změny
Rozpočtové změny č.2

Zastupitelstvo kraje
Oznámení o konání zastupitelstva kraje

Zastupitelstvo kraje
Oznámení o konaní zastupitelstva kraje

rozpočtové změny
Rozpočtové změny č. 1

Rozpočet na rok 2017
Schválený rozpočet na rok 2017

OZV 1/2017
Obecně závazná vyhláška 1/2017
více
OZV 1/2016
Obecně závazná vyhláška 1/2016
více
Oznámení
Oznámení o realizaci stavebních úprav na stávajícím vodárenském zařízení, výtlačný vodovodní řád DN200 "ČS a VDJ Sudoměřice - VDJ Bezděčín" a vstupu dodavatele na pozemky související s trasou vodovodu

Prodej parcel
Prodej stav.parcel v obci
více
Zápis
Zápis ze zasedání ZO dne 16.4.2015
více
Vyhláška
Vyhláška č. 1/2012
více
Vyhláška
Vyhláška č. 2/2010
více
Vyhláška
Vyhláška č. 1/2010
více
Zápis ze zasedání ZO
Zápis ze zasedání ZO ze dne 5.3.2015
více
Zápis
Zápis ze zasedání ZO 29.1.2015
více
Zápis ze zasedání ZO
Zápis ze zasedání ZO ze dne 18.12.2014
více
Zápis ze zasedání ZO
Zápis ze zasedání ZO ze dne 20. 11. 2014
více
zápis z ustavujícho zasedání ZO
Zápis z ustavujícího zasedání ZO ze dne 31.10.2014
více
Zápis ze zasedání ZO
Zápis ze zasedání ZO ze dne 25. 6.2014
více
Výroční zpráva za rok 2012

Výroční zpráva za rok 2011

Spuštěn nový vzhled internetových stránek.

Anketa

Jak se Vám líbí nový vzhled internetových stránek?

Líbí
odpověď Líbí (72%)
72%
Ujde to
odpověď Ujde to (5%)
5%
Nelíbí
odpověď Nelíbí (23%)
23%